sobota, 10 sierpnia 2013

Hula Hop BICZYS

Postanowiłam, ze fajnie będzie jeśli podzielę się z wami swoimi planami na resztę wakacji i oczywiście rok szkolny też :D
Aktualnie, jak wiecie- lub nie- jestem w Holandii, ale oczywiście nie zaniedbuje ćwiczeń, wręcz przeciwnie- tutaj dodatkowo jeżdżę codziennie na rowerze :)
Kilka dni temu stwierdziłam, że moje wcięcie w talii jest praktycznie zerowe, więc przydałoby się coś z tym zrobić. Pierwsza myśl? HULA HOP! Na razie jeszcze ok tydzień będę musiała się powstrzymać z realizacją swojego planu, ale tylko wrócę do Polski- od razu biegnę do sklepu sportowego żeby kupić kółko!

Mam zamiar kupić coś w tym stylu i kręcić codziennie po 20 min.

Niestety w internecie jest wszystko, więc czytając trochę natrafiłam na dość przerażające zdjęcia, mianowicie:


Hmm.... Mam nadzieje, ze nie będzie to takie straszne jak na tych zdjęciach.... Jak Wy myślicie? Ktoś z Was kiedyś kręcił podobnym hula hopem? Dało jakieś efekty?

7 komentarzy:

  1. Kręciłabym,ale boję się siniaków :C A ten zwykły hula hop raczej nie da takich samych efektów,nie?Poza tym przydałaby mi się talia,bo wyglądam jak chłopak... gruby chłopak ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie, ze jesli kupisz zwykly hula hop, powiedzmy taki dla dzieci, wyplenisz go np ryżem to kręcenie go też powinno przynosić efekty :)

      Usuń
  2. ja zaczynałam kręcić hula hopem, który wypełniłam ryżem. niestety źle go obciążyłam i więcej niż minutę nie dało się nim kręcić :x polowałam na taki hula hop z masażerem ale jakoś mi nie po drodze :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *ale jakoś mi nie po drodze żeby go kupić :c
      swoją drogą, siniaki w końcu znikną, a ładne wcięcie zostanie ;>

      Usuń
    2. Hmmm no to chyba nei zostaje mi nic innego jak tylko przygotowac sie na te siniaki psychicznie w tym tygodniu, wrocic do polski i zaczac krecic :) bede wam na pewno zdawac relacje i zobaczymy razem co z tego bedzie :D

      Usuń
  3. auć :) boląco to wygląda !
    ja też tak jak tu piszą mam opory przed takim hula hopem bo łatwo mi się robią siniaki i krwiaczki i jak by mama zobaczyła u mnie to co na zdjeciu to chyba by zawału dostała ;pp a ja wylądowałabym u lekarza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahhahahaha, u mnie pewnie bedzie to samo, oby nie zobaczyla xddd WAKACJE SIE KONCZA, W STROJ POKAZYWAĆ SIĘ JUŻ NIE BĘDĘ, TO MOGĘ KRĘCIĆ :D

      Usuń